На всі товари, придбані в Period.com.ua, надається гарантія, яка дає право на:

  • Обмін або повернення товару в строк до 14 днів з моменту придбання за домовленістю;
  • Проведення безоплатного ремонту впродовж гарантійного періоду за умови дотримання правил експлуатації;

Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:

Переконайтеся що від дати покупки пройшло не більше 14 днів;      Переконайтеся що від дати покупки пройшло не більше 14 днів;

      Товар в повній комплектації, без ознак використання і пошкоджень;

      Підготуйте всі необхідні документи;

      Зверніться в «Контакт-центр» магазину Period;


Необхідні документи:

   Документ, що підтверджує факт придбання товару;

   Номер карти банку з якої було здійснено оплату;

   Документ державного зразка, який засвідчує особу;

 

Як можна зробити обмін чи повернення товару:

  • Товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте в «Контакт-центрі» магазину Period;
  • Переконайтеся що від дати покупки пройшло не більше 14 днів;
  • Переконайтеся чи товар в повній комплектації, чи присутній гарантійний талон та товарний чек;
  • Товар в повній комплектації, без ознак використання і пошкоджень, збережено всі заводськи пломби, плівки та ярлики;
  • При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.
     

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

  • У випадку, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися за контактами, які ви можете знайти у гарантійному талоні;
  • Звернення в «Контакт-центр» магазину Period;

Якою є гарантія на куплений мною товар?

  • Термін гарантії вказано в описі кожного товару на сайті або гарантійному талоні;
  • Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару;
  • Гарантія може бути представлена виробником чи продавцем;
  • Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця в друкованому або online вигляді;
     

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні у випадку:

  • Порушення безпеки гарантійних пломб;
  • Наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • Порушення правил використання;
  • Несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • Якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
  • Якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням у середину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
     

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у разі:

  • Випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • Пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших зовнішніх факторів;
  • Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • Пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликане програмами;
  • Пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • Наявності на товарі ознак ремонту не уповноваженими особами.
     

**Перевірте робочий стан товару при отриманні (Продавець не несе відповідальності за дії компанії перевізника та не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на користь Покупця, якщо товар не був перевірений при отриманні).

 

Шановний клієнт, якщо у Вас виникнуть додаткові питання, зверніться в «Контакт-центр» магазину Period.
Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.