Часті запитання та відповіді на них:

🕐 Які умови оплати товару?
Необхідний спосіб оплати покупець може вибрати при оформленні замовлення на сайті.
🕐 Якщо на сайті товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Натиснувши на кнопку "Дізнатися, коли з'явиться" в картці товару, ви можете залишити свою адресу електронної пошти і телефон і ми повідомимо вам про надходження товару, або зверністься в в наш колл-центр.
🕐 На який термін надається гарантія на товари?
Термін гарантії складає від 3 до 36 місяців, детальніше терміни вказані в описі або характеристиках кожного товару на нашому сайті.
🕐 Що робити у випадку браку?
Ми здійснюємо обмін на аналогічну модель протягом 14 днів з моменту отримання. В даному випадку Вам необхідно звернутись в колл-центр.
🕐 Чи можна змінити місце доставки або ім'я одержувача після оформлення замовлення?
Так можна. Для цього необхідно зв'язатися з оператором колл-центру.
🕐 Чи працюєте ви за безготівковим розрахунком?
Оплата за безготівковим розрахунком можлива за рахунком-фактурою через будь-яке відділення банку (для юр. і фіз. осіб) або пластиковими картами Visa, MasterCard.
🕐 Що робити, якщо товар мені не привезли або він виявився пошкодженим?
При отриманні замовленного товару радимо вам перевіряти його на цілісність та на наявність пошкоджень. У разі виявлення пошкоджень вам необхідно на місці скласти претензії службі доставки, оскільки після отримання замовлення ми не гарантуватимемо вирішення спірних ситуацій в Вашу користь.
🕐 Коли я отримаю своє замовлення?
Точну дату доставки товару Вам повідомить менеджер при оформленні замовлення, зазвичай це складає 1-3дні. Певні групи товарів знаходяться на віддалених складах, в даному випадку терміни доставки складатимуть ві 2 до 6 побочих днів.
🕐 Чому я маю вносити завдаток при покупці товару?
Завдаток є гарантією виконання зобов'язань обома сторонами угоди: він підтверджує серйозність намірів покупця щодо придбання товару і слугує компенсацією продавцю за логістичні витрати в разі відмови від покупки.
🕐 Як перевірити товар на відділенні Нової Пошти?
Ви маєте право протягом 15 хвилин провести візуальний зовнішній та внутрішній огляд Вашого замовлення.
🕐 Чи є у Вас розстрочка, кредит?
Так, Вам необхідно звернутись в колл-центр для уточнення деталей то оформлення замовлення в розстрочку.
🕐 Чи запропоновані вами товари є новими та оригінальними?
Так, Всі товари, який ми продаємо, абсолютно нові та оригінальні.
🕐 Чи можна замовити у вас гравіювання?
Так, більш детальну інформацію можна отримати звернувшись до нашого колл-центру.
🕐 Чи втрачу я гарантію на годинник, якщо заміню батарею в іншому сервісному центрі?
Якщо батарея розряджена, ви можете замінити її в найближчому сервісі. Це не анулює гарантію, оскільки на акумулятор не поширюється гарантія. Пам’ятайте, що деякі моделі годинників мають сонячні батареї (зазвичай на циферблаті або корпусі є інформація: SOLAR POWERED, TOUGH SOLAR, SOLAR, ECO-DRIVE), які заряджають акумулятор від контакту з сонцем/штучним світлом. Якщо годинник перестає працювати, якнайшвидше виставте його на світло/сонце - ми рекомендуємо підвіконня. Поверніть циферблат до вікна. Якщо він має заводну головку, витягніть її до упору, щоб пришвидшити зарядку. Час зарядки залежить від пори року та рівня сонячного освітлення.
🕐 Чи можлива доставка за кордон?
Так, ми відправляємо замовлення в країни Європейського Союзу. Замовлення необхідно оплатити заздалегідь.
🕐 Де знайти інструкцію для годинників Casio?
Вам необхідно звернутись в колл-центр, надіслати номер модуля інструкції та ми відправимо Вам файл-інcтрукцію в документі PDF.